FAQ
ZAMÓWIENIA
1. W JAKICH GODZINACH I DNIACH MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?
2. CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ W SKLEPIE SC9 ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
3. JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W SC9?
4. MAM JUŻ KONTO W SKLEPIE ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ.
- błędnie wpisywany login lub hasło – spróbuj jeszcze raz wpisując ręcznie login i hasło, nie korzystaj z ustawień, które zapamiętała przeglądarka.
- zapomniane hasło – w tym przypadku prosimy kliknąć link "przypomnij hasło", aktualne hasło zostanie Ci wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji konta użytkownika.
Jeżeli mimo to nie udało Ci się zalogować prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 531 369 765 (czynny w dni powszednie 09.00 – 17.00) lub drogą elektroniczną na adres: sklep@sc9.pl.
5. CZY MOŻE ZDARZYĆ SIĘ, ŻE MOJE KONTO ZOSTANIE ZABLOKOWANE?
6. JAK NAJSZYBCIEJ MOGĘ ZNALEŹĆ INTERESUJĄCY MNIE PRODUKT?
7. JAK POPRAWNIE DOBRAĆ ROZMIAR?
Najlepszym jednak sposobem na dobranie rozmiaru jest dokonanie pomiaru (na leżąco) własnej rzeczy przypominającej stylem - krojem rzecz, którą chcesz zakupić u nas.
8. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
9. JAK WYGLĄDA PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
10. CZY SZYJECIE NA MIARĘ?
Oczywiście możemy zrealizować indywidualne zamówienie Klienta na określony model/towar pod warunkiem zakupu hurtowego co najmniej 100 sztuk danego modelu. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, gdzie przekażą Ci numer telefonu osoby odpowiedzialnej za zlecenia szycia hurtowego towaru.
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA
1. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
- Pay Pal
- PayPo
- Przelewy24: błyskawiczny przelew elektroniczny,
- w przypadku przesyłek za pobraniem: gotówka do rąk kuriera PP (POCZTEX)
- przelew tradycyjny na konto (Multibank/Mbank)
Dane do przelewu:
Magiro Magdalena Brzezińska
ul. Gdyńska 25 lok. 56
58-100 Świdnica
Nr konta: 34 1140 2017 0000 4502 1262 9582
Dla przelewów międzynarodowych podajemy:
kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMUL
PL34 1140 2017 0000 4502 1262 9582
Uwaga! Płacąc PRZELEWEM TRADYCYJNYM pamiętaj ażeby w tytule przelewu wpisać NUMER ZAMÓWIENIA.
2. W JAKIEJ WALUCIE MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
3. JAKIE SĄ OPCJE I KOSZTY WYSYŁKI?
4. JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ?
Szczegółowy cennik wysyłki na terenie RP i poza jej granice znajdziesz w zakładce KOSZTY DOSTAWY.
5. JAK WYSYŁACIE PRZESYŁKI?
6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIONY PRODUKT OSOBIŚCIE?
7. CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
8. CZY I JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FV?
Fakturę Vat wystawimy na Twoją prośbę w oparciu o przesłane dane: nazwa firmy, adres, NIP.
Fakturę dla osoby fizycznej zawsze dołączamy do przesyłki jako dowód zawartej transakcji.
ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA
1. CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY?
2. CZY W WASZYM SKLEPIE MOŻLIWA JEST WYMIANA TOWARU NA INNY?
3. CZY MOŻNA REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY U WAS TOWAR?