FAQ

ZAMÓWIENIA

  1. W JAKICH GODZINACH I DNIACH MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?
    Dział Obsługi Klienta: tel. +48 531 369 765 czynny od poniedziałku do piątku od godziny 09.00 do 17.00
  2. CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ W SKLEPIE SC9 ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
    Nie. Zamówienia mogą złożyć zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani użytkownicy. Rejestracja w sklepie umożliwi Wam sprawdzenie statusu zamówienia, historii zakupów, otrzymywanie kuponów rabatowych i promocyjnych. Brak rejestracji spowoduje, że Twoje dane do wysyłki nie zostaną zapisane w systemie sklepu więc przy następnych zakupach będziesz zmuszona/ny wprowadzić je ponownie.
  3. JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W SC9?
    Aby założyć konto użytkownika kliknij w ikonkę "Twoje konto" dostępną w lewym górnym rogu serwisu, a następnie podaj e-mail i wybrane przez Ciebie hasło.
  4. MAM JUŻ KONTO W SKLEPIE ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ
    Powodów może być kilka:
    - błędnie wpisywany login lub hasło – spróbuj jeszcze raz wpisując ręcznie login i hasło, nie korzystaj z ustawień, które zapamiętała przeglądarka.
    - zapomniane hasło – w tym przypadku prosimy kliknąć link "przypomnij hasło", aktualne hasło zostanie Ci wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji konta użytkownika.
    Jeżeli mimo to nie udało Ci się zalogować prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 531 369 765 (czynny w dni powszednie 09.00 – 17.00) lub drogą elektroniczną na adres: sklep@sc9.pl.
  5. CZY MOŻE ZDARZYĆ SIĘ, ŻE MOJE KONTO ZOSTANIE ZABLOKOWANE?
    Niestety tak. Z przyczyn uzasadnionych administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownika. W takim przypadku skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
  6. JAK NAJSZYBCIEJ MOGĘ ZNALEŹĆ INTERESUJĄCY MNIE PRODUKT?
    W prawym górnym rogu w oknie wyszukiwarki wpisz interesujący Cię towar np. spodnie, sukienka itp. Możesz też przeglądać kategorie z głównego menu w zakładkach NOWOŚCI, BESTSELLERY, UBRANIA, DODATKI, SALE, BASIC LINE, NIGHT OUT, GIFT CARD, WKRÓTCE DOSTĘPNE. Zakładki te zlokalizowane są na poziomym czarnym pasku na górze sklepu.
  7. JAK POPRAWNIE DOBRAĆ ROZMIAR?
    Aby poprawnie dobrać rozmiar sprawdź tabelę rozmiarów znajdującą się przy każdym produkcie. Jeśli masz jakieś wątpliwości zapraszamy do kontaktu za pomocą formularza kontaktowego, kontaktu telefonicznego lub e-mail.
    Najlepszym jednak sposobem na dobranie rozmiaru jest dokonanie pomiaru (na leżąco) własnej rzeczy przypominającej stylem - krojem rzecz, którą chcesz zakupić u nas.
  8. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
    Zamówienia realizujemy od 1 do 10 dni. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze. W przypadku, gdyby realizacja zamówienia miała się wydłużyć, skontaktujemy się z Tobą drogą e-mail lub telefonicznie.
  9. JAK WYGLĄDA PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
    Zamawiasz na stronie SC9.pl co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i warunków sprzedaży. Następnie płacisz przy pomocy jednej z dostępnych opcji. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy przesyłkę na podany wcześniej adres.
  10. CZY SZYJECIE NA MIARĘ?
    Nie. Niestety nie szyjemy towaru pod wymiar i na indywidualne zlecenie detaliczne Klienta.
    Oczywiście możemy zrealizować indywidualne zamówienie Klienta na określony model/towar pod warunkiem zakupu hurtowego co najmniej 100 sztuk danego modelu. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, gdzie przekażą Ci numer telefonu osoby odpowiedzialnej za zlecenia szycia hurtowego towaru.

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

  1. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
    Naszym Klientom umożliwiamy następujące formy płatności:
    - karta kredytowa: Visa i MasterCard,
    - Pay Pal
    - PayPo
    - Przelewy24: błyskawiczny przelew elektroniczny,
    - w przypadku przesyłek za pobraniem: gotówka do rąk kuriera PP (POCZTEX)
    - przelew tradycyjny na konto (Multibank/Mbank)

    Dane do przelewu:
    Magiro Magdalena Brzezińska
    ul. Gdyńska 25 lok. 56
    58-100 Świdnica
    Nr konta: 34 1140 2017 0000 4502 1262 9582
    Dla przelewów międzynarodowych podajemy:
    kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMUL
    PL34 1140 2017 0000 4502 1262 9582

    Uwaga! Płacąc PRZELEWEM TRADYCYJNYM pamiętaj ażeby w tytule przelewu wpisać NUMER ZAMÓWIENIA.
  2. W JAKIEJ WALUCIE MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
    Przyjmujemy płatności w każdej walucie pod warunkiem,że bank przeksięguje wpłatę na pln. Jeżeli wpłacasz pieniądze przy okienku swojego banku poza granicami naszego Kraju musisz mieć pewność, że Twój bank przewalutuje wpłacaną walutę na pln. Najlepiej przed dokonaniem takiej transakcji zadać pytanie w banku, z którego chcesz dokonać zapłaty czy realizuje tego rodzaju transakcje.
  3. JAKIE SĄ OPCJE I KOSZTY WYSYŁKI?
    Nasze wyroby są projektowane i produkowane głównie z myślą o użytku domowym, dlatego nie możemy zagwarantować ich wytrzymałości w zastosowaniu komercyjnym.
    Cennik wysyłki płatnej z góry na terenie Kraju: - 15 PLN
    Cennik wysyłki za pobraniem na terenie kraju: - 24 PLN
  4. JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ?
    Wysyłamy również paczki poza granice naszego Kraju, lecz nie wysyłamy paczek pobraniowych.

    Szczegółowy cennik wysyłki na terenie RP i poza jej granice znajdziesz w zakładce KOSZTY DOSTAWY.
  5. JAK WYSYŁACIE PRZESYŁKI?
    Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD bądź InPost. Nasze paczki docierają do Was w ok. 2 dni od momentu nadania.
  6. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIONY PRODUKT OSOBIŚCIE?
    Tak. Po uprzednim umówieniu się telefonicznym lub mailowym można odebrać zamówienie w siedzibie firmy w Biurowcu w Świdnicy, ul. Gdyńska 25 lok. 56 w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia.
  7. CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?
    Jeśli dostarczona przesyłka budzi Twoje wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, nie przyjmuj takiej przesyłki, odmów jej odbioru i spisz protokół z kurierem. Naturalnie niezwłocznie poinformuj nas o zaistnieniu takiej sytuacji.
  8. CZY I JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FV?
    Wystawiamy faktury dla osób fizycznych jak i prawnych.
    Fakturę Vat wystawimy na Twoją prośbę w oparciu o przesłane dane: nazwa firmy, adres, NIP.
    Fakturę dla osoby fizycznej zawsze dołączamy do przesyłki jako dowód zawartej transakcji.

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

  1. CZY PRZYJMUJECIE ZWROTY?
    Tak, przyjmujemy zwroty, skontaktuj się z nami w tej sprawie, a pokierujemy Cię jak to zrobić. Towar możesz zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Do zwróconego towaru prosimy załączyć formularz, wzór załączmy w REGULAMINIE SKLEPU w punkcie 11. regulaminu na samym dole i fakturę dołączoną do przesyłki.
  2. CZY W WASZYM SKLEPIE MOŻLIWA JEST WYMIANA TOWARU NA INNY?
    Wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów oraz złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
  3. CZY MOŻNA REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY U WAS TOWAR?
    Tak. Przyjmujemy reklamacje, skontaktuj się z nami w tej sprawie, a pokierujemy Cię jak to zrobić.
pixel